7 Mayıs 2011 Cumartesi

Kanebo Impress Krem

Merhaba..Kanebo bir Japon markası..Size bugun bu markanınn gece kremini tanıtacağım.Impress serisinden beyazlatıcı gece kremi.Beyaz tene olan zaafımdan dolayı bu kremi çilekten almaya karar vermiştim.Bir süre önce..İlk izlenmilerim şu şekilde..Öncelikle kremin kendiside beyaz renkli ve yoğun..Pek fazla kokusu oldugunu soyleyemeyeceğim.Belli belirsiz klasik bir krem kokusu barındırıyor.Gece sürülen bir krem oldugu için gece kullanmıştım birkaç gn.Fakat sonuç tam bir hüsran..:( Neden derseniz,ertesi sabah kalktığımda sivilceyle uyandım diyebilirim.Normalde allerjik bircildim olmamasına ragmen bu krem bir sivilceye sebep oldu.Belki ondan değildir diye düşünerek birkaç gün daha devam ettim ve sonuç gene aynı..Fakat vaad ettiğini gerçekleştirdimi derseniz çok kısa bir süre olmasına ragmen bunu ilk defa bir kremde fark ettim diyebilirim.Yuzumun resmen rengini bir ton açtı.Normalde bu tarz beyazlatıcı urunler için bir kaçay beklemek gerekir sonucu görmek için ancak bu krem cidden o konuda hakkını gereginden fazla verdi..Nasıl olur dedim neredeyse bir haftada,ama oldu..O konuda diyecek söz lafım yok.Fakat beyaz bir cilt mi yoksa sivilcelermi diyecek olursam tabikide sivilcelerim ve cildim diyerek kremi bırakmak zorunda kaldım..Çilekten 140 tlye almıştım ben bu ürünü.Ülkemizde bu seri yok araştırdıgım kadarıyla..

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder