1 Mayıs 2011 Pazar

Fred Farrugia İkili Far


Herkese merhaba! Bugün size tanıtmak istediğim ürün cuma günü Sephora'da renklerine baktığım ve tesadüfen indirime girmiş olduğunu öğrendiğim ve hemen aldığım bir ürün. Kendisi sadece Sephoralarda satılan Fred Farrugia ikili göz farı. Arkasına iyice baktım renklerini size yazayım die ama hiçbir bilgi yoktu renk adına isim koymamışlar kısacası renklere sadece birinin mat öbürünün satin olduğu yazıyor. O nedenle farların renklerini ben size tarif etmeye çalışacağım. Gözüm renkli olduğu ve toprak tonları dışındakiler bana yakışmadığı için bu ürünü tercih ettim. Bir diğer tercih etme sebebim ise soldaki rengin uzun zamandır almak istediğim en güzel vizon rengi olması. Ürün bir kere çok pigmentli, soldaki renk tamamen mat sağdaki ise mora dönük hafif ışıltılar taşıyan bir bej rengi.Fred Farrugia farların bir diğer özelliği ise renklerin birbirine çok iyi karıştırılabiliyor olması ve iki rengi üst üste sürdüğünüzde üçüncü bir renk elde edebilmeniz. Kısacası meşhur olduğu kadar var bu farlar hatta ben de geçen seneki mezuniyet makyajımda far olarak bu markayı kullandırmıştım makyöze. Birçok rengi mevcut canlı renklerden hoşlananlar için çok çeşitli maviler pembeler fuşyalar yeşiller var. Bu ürün normalde 56 civarı bir fiyata satılırken bu aralar alırsanız sadece 35 lira ödüyorsunuz ve iki ürün alımınızda 12 ürününüzü alabilecek boyutta paleti hediye ediliyor. Kaçırmayın derim;)

Paylaşan: Larinia






4 yorum:

  1. Çok güzelmiş gerçekten, güle güle kullan.. Buarada bu kampyanya her sephorada geçerli midir? birde bu markanın farlarında mı var sadece indirim? allıkları filanda çook güzel..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim evet bu farlardaki indirim bütün sephoralarda geçerli ama sadece Fred Farrugia'da indirim var bu aralar, allıklarını hiç denemedim ama en kısa zamanda onlardan da edinip denemek istiyorum=)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel renkler,çok beğeniyorum bu tonları,göz yapında güzelmiş:)

    YanıtlaSil