13 Mayıs 2011 Cuma

Estee Lauder Pure Color Long Lasting Lipstick- 161 Pink Parfait


Kendisi benim ilk Estee rujum olur=) Şunun kabının şıklığına bakar mısınız ambalaj işinden bir Guerlain bir de Estee çok iyi anlıyor. Ruja gelecek olursak rengi orta açıklıkta bir sedefli pembe; ama kesinlikle dudağı kuru gösteren veya kurutan sedefli rujlardan değil. Aksine yapısı o kadar güzel ki ıslak göstermeden sedefli bir görünüme kavuşturuyor, aynı zamanda etkili bir biçimde de nemlendiriyor. Beyaz tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm bir rengi var, zaten artık benim ne tarz renklerden hoşlandığımı anlamışsınızdır=) Siyah tonlardaki bir göz makyajı ve pembe allıkla bu ruj ne kadar harika duracağını tahmin edemiorum bile=) Her zaman Estee stantlarında bulabileceğiniz bu ürünün fiyatı 60 tl. Ben memnunum ve öneririm=)

Paylaşan: Larinia



4 yorum:

  1. sedefli ruj hiç sevmem ama bu çok hoş durmuş gerçekteen :)

    YanıtlaSil
  2. ben de sevmezdim bununla tanışıncaya dek:)

    YanıtlaSil
  3. Canım yaa sen o dudaklara ne sürsen yakışır zaten maşallaah :)) Işıltısı çok güzelmiş rujun ;)

    YanıtlaSil