2 Mayıs 2011 Pazartesi

Cargo TexasLash Mascara


Merhabalar! Bugün size ilk defa bir maskara tanıtımı yapacağım, tanıtımını yapacağım bu maskara belki bir çoğunuz tarafından kullanılmamış bir ürün o yüzden ilk bununla başlamak istedim. Bir kere fırçası kocaman hayatımda gördüğüm en büyük maskara fırçası. Bu nedenle hacim vermede başarılı ve kirpikleri simsiyah yapıyor. Tek kötü tarafı maskaranın birkaç kullanımdan sonra hafif kirpiklerde topaklanma yapması ve bir kötü daha yanı var ki bu maskara gözden çıkmıyor çıkarıcam diye resmen yoluyorum kirpiklerimi. Bu iki kötü yönü dışında alınabilir bir maskara bir kere gramajı çok fazla 13 ml kullan kullan bitmez ben bu yaz almıştım hala duruyor, kokusunda ve kıvamında değişme olmadı ilk gün aldığımda da biraz değişik kokuyordu hala da öyle. Bu rimele 10 üzerinden bir puan vermem gerekirse 6 verirdim, Sephoralarda bulabilirsiniz bu ürünü, fiyatı 40-50 civarı...

Paylaşan: Larinia


Kirpiklerimde rimel bazı yok ve rimeli iki kat uyguladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder