1 Mayıs 2011 Pazar

The Body Shop çay agacı yağı serisinden..

Bugun sizlerle bir maske ve peeling yazısıyla karşınızdayım.The Body Shop çay ağacı yağı maske ve çay ağacı yağı peeling.Çay ağacı yağı serisi büyük ölçüde yağlı ciltler için tavsiye ediliyor.Karma ciltlerde cildinin yağlı olduğunu hissettiği bölgeler için ürünlerinden faydanalanabilir diye düşünüyorum.Sizlere bu serinin 2 önemli ürünü olan maske ve peelingini tanıtacağım..


Çay Ağacı Yağı Peeling:Bu peelingi yaklaşık 4 sene önce filan ilk defa almıştım.O zamanlar cildimin yağlıya dönük karma bir cilt olduğunu düşündüğümden dolayı bir deneyeyim diye düşünmüştüm.Body shoptaki çalışan görevlide bana bu seriyi tavsiye etmişti.Cilde olumlu etkileri,berraklaştırdıgı vs..Şimdilerde hiç kullanmıyorum diyebilirim.Nedenlerini şöyle özetleyeyim.Bi defa içerisinde çok iri granüller var.Şahsen ben çok granüllü peelingleri tercih etmeyi sevmiyorum.Yüzüme çok az suyla karıştırıp sürüyorum 1 dakika boyunca dairesel hareketlerle.Daha sonra ılık suyla yıkıyorum.İçerisindeki granüller öyle iri ki adeta cildimi kazıyor diyebilirim.Bir sure kullandıktan sonra tahriş ettiğini farke ettim ve bıraktım kullanmayı.Granüller cildi çiziyor çünkü.Cilde olumlu hiçbir etkisi yok.Ben göremedim en azından.Hiç sevmedim açıkçası.Bir dahada almadım..

Çay Ağacı Yağı Maske:Bu maskeyi haftada bir daha uyguluyorum.Yazları tercih ediyorum genellikle.Ancak rutin olarak tercih ettiğim bir ürün değil.Kaptada gördüğünüz gibi yeşil renkte.Hani şu romantik komedi filmlerinde,kadın kendini bakıma alır, yataktan gece yeşil maskeyle kalkar ya,korkar filan; işte aynen öyle bir maske bu:)İçerisinde çay ağacı yağı özleri bulunmakta.Çay ağacı yağının antiseptik özelliğinden dolayı özellikle yağlı ve yağlıya dönük ciltlere tavsiye ediliyor.Cildim karma olduğu için artık kulanmıyorum bunuda.Sivilcelere ve tıkanmış gözeneklere etkisi olduğu vaad edilen maskenin etkisi fena değil.Fakat mucize beklemeyin derim şahsen..
Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder