2 Mayıs 2011 Pazartesi

Annayake Tonik

Bir Japon markası..Markanın sembolü Japonların Zen bahçesine üzerine kurulmuş.Su, yeşil yaprak,çakıl taşı.. Bendeki ürünüyse toniği.Bu toniği mağazadaki görevlinin tavsiyesi üzerine almıştım.Son derece bitkisel bir ürün.Temizleyiciden sonra cilde sürülerek gözeneklerin sıkılaşmasını sağlıyor.Cildi berraklaştırdıgı soyleniyordu.Cildim karma olduğu için normal-karma ciltler için olanını tercih etmiştim ben.Ürünün bir dezavantajı var oda içerisinde baya bir düzeyde alkol bulundurması.Şahsen alkolun ozellikle toniklerde fazla bulunmasını karşıyım.Cildiniz yağlı bile olsa,alkolun cildi fazla sebumu alayım derken,gereğinden fazla kuruttuğu kanaatindeyim.Ki cildim karma olduğu için bu tonik cildime fazla geldi diyebilirim.Biraz yaktı,gerdi..Dolayısyla hassas yada hassasa yakın bir cildiniz varsa eger,tavsiye etmem..Annayake,aslında genel anlamda iyi bir marka. Birkaç damla sürseniz dahi egerki hassasa yakın bir cildiniz varsa eger cildinizi gerebilir..Aslında bu markayı genel anlamda severim. Nemlendiricisi ve maskesi güzel mesela.Ancak tonik..malesef..

Paylaşan:Zencefilkız

2 yorum:

  1. bende de makyaj temizleme yagı var annayakenin.temızleme yagı gorevınde ama jel gıbı bırsey.kendısı gorevını basarıyla yerıne getırıyor ama içerıgıne dıkkat etmemıstım daha once petrol turevı seyler var:[dermalogıca purcleance kullanıyorum sımdı.bı kenarda duruyor.bırde peelıngının deneme boyunu kullanmıstım.onun ıcerıgıne bakmamıstım ama gayet guzel bır pellıng.ıcınde kırmızı tanelerı olan.

    YanıtlaSil
  2. petrol turevi seyler annayakenin bazı ürünlerinde görmüştüm bende açıkçası..Zararlı şeyler gördükçe,içeriğinde okudukça soguyor insan ürünlerden.Dermologicanın temizleyicisini bende begeniyorum.güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil