29 Nisan 2011 Cuma

Urban Decay Naked Palette

Urban Decay..Bu marka neden ülkemize gelmiyor diye hayıflandığım bir makyaj markası..Markanın bir palet yazısıyla karşınızdayım.En sevdiğim paletim.:))Urban Decay Naked palet.Zaten ilk çıktığı andan itibaren bu ürün resmen kapışıldı.UD'ın kendi sitesindende pek çok defa stokları tükendi.Gerçekten renkleriyle dokusuyla bu farlar beni benden aldı diyebilirim..Adındanda anlaşılacağı gibi oldukça nude tonlarda farlar içeriyor.Çoğuda simli..Ama öyle bangır bangır bağırmıyor,parıldıyorum diye.Tam ayarında..Gündüzde,gece makyajındada kullanılabilir.Sürülüşü kolay.Farların birbirleriyle uyumu çok güzel.Gerek smokey eyes tarzıında gerekse nude makeup tarzında istediğiniz makyajı yapabilirsiniz.Paletteki,Naked ve Toasted rengi favori renklerimden..

İçerisinde 2 tanede miniboy kalem sıkıştırmışlar:)Zero ve whiskey..Ben bu paleti ebaydaki bir satıcıdan almıştım.Urban Decay'ın sitesindede satışta bulunuyor.
Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder