27 Nisan 2011 Çarşamba

Primer Savaşları

Bir yazıyla daha merhaba..Öncelikle Primer'in ne olduğu konusunda bir açıklamam yapmam gerekiyor.Primer yani başka bir anlamda makyaj bazı,makyajımızın sabitlenmesini sağlayan,fondotenden önce sürülüp,cildin üstünde adeta bir tür bariyer-kalkan oluşturarak makyajın(fondotenin) cilde karşı olumsuz etkisini en aza indirmeyi sağlar.Piyasada Primer adı altında,cildin ihityacına göre baz var.Cilde nem sağlayan, gözenekleri sıkıştıran,yani gözeneklerin görünümünü en aza indiren,cildi matlaştıran,pek çok görevde baz mevcut. şimdi bu bilgiyi verdikten sonra aşağıda sizlere bazı bazların tanıtımını yapacağım..
Smashbox Photo Finish Primer:Ödüllü bir baz..Silikon yapıda .Cilde sürüldüğü zaman anında pudralı bir yapıya dönüşüyor.Geçen sene pek çok dergiye konu olan ve olumlu olmusuz tonlarca yorumu bulunan bu bazın en iyi özelliği sürdükten sonra cildi yumuşacık yapması.Fondotenden önce sürülerek cilde nem sağlıyor.  Bu bazla ilgili dahada olumlu yorumlar yapmak isterdim.Ancak malesef..Sürdükten yaklaşık bir gün sonra cildimde sivilce yaptı.Acaba başka birşeyden mi diye düşüneme ragmen başka birgün yine denediğimde yine aynı sorun..Cildimin çok yağlı bir cilt olmadığınıda belirtmeliyim.Piyasada bu primerden daha iyi düzeyde pek çok ürün var.Fiyatı 95 tlydi.

Bobbi Brown Vitamin Base:Bu bazla ilgili detaylı yorumlarımı daha önceki bir sayfamda yapmıştım.Burda aynı şeyleri yinelemek istemiyorum.O yuzden özet olarak şunu söyleyebilirim,gerçekten favori bazım diyebilirim:)

Mac Prep+Prime Base: Spf özellikli olması güzel.Cildi nemlendiriyor.Ancak genel anlamda çok fazla artı bir özelliğini göremedim ben açıkçası.Mac'i çok sevmeme rağmen bu baz benim açımdan sınıfta kaldı..Konu Mac olunca insan daha farklı şeyler bekliyor..

Ysl Top Secret Brush:Ysl top secret serisini geçen sene çıkarmıştı.İyi yaptımı,evet yaptı:) Dergide,top modellerin tercihi denilen bu makyaj bazı,söylenilenlere göre Anna Sui,Alexander MQ gibi pek çok ünlü markanın defilesindede kullanılıyormuş.Denediğimde bu farkı gerçekten hissettim.Cilde çok güzel bir ışıltı veriyor.Fondotenin cilde iyi oturmasını sağlıyor.Tek dezavantajı,sürdüğüm ilk dakikalarda cildimi biraz germesi..Cildim karma olmasına ragmen cildimi gerdi açıkçası.Çok kuru ciltler bu bazı tercih etmemeli.

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder