27 Nisan 2011 Çarşamba

Nyx Allıklarım



Yine ve yeniden merhabalar!

Şimdi size tanıtmak istediğim ürün benimm çok ama çok sevdiğim bir markaya ait. Tabiki de Nyx'e=) Bu Amerika kökenli bir marka, ucuza kaliteli ürünler satıyorlar. Bildiğiniz gibi birçok firma kaliteli ürün sattığını söylese de önemli olan bunu müşterilerden duymaktır, ben de birçok Nyx müşterisi bu markanın sahip olduğum ürünlerinden çok memnunum. Yukarıda gördüğünüz iki allığı da cherryculture.com dan aldım, sanırım ilk ve son alışverişim oldu çünkü bildiğiniz gibi yeni çıkan gümrük yasasıyla artık ne yazık ki yurtdışından kozmetik ürünleri getirtebilmek gibi bir şansımız yok.. O yüzden şu an iyiki sonraya ertelemeyip almışım diyorum.

Soldaki ürün toz allık adı ANGEL. Rengi neredeyse Mac well dressed ve Illamasqua Kate allık ile birebir, sadece Mac in ve Illamasqua'nın allıklarının daha pigmentli olduğunu düşünüyorum. Yalnız bu allığı sadece beyaz tenlilere öneririm, ben de beyaz tenli olduğum için bu allıkla harikalar yarattığım söylenebilir=) Rengini tam olarak tanımlamam gerekirse sanırım söyleyebileceğim en uygun şey soğuk tonlu açık pembe olur. Ben 6 dolara almıştım kesinlikle öneririm!

İkinci allığımız ise Bobbi Brown Pot Rougelar gibi çift yönlü, hem allık hem de ruj olarak kullanılabilen bir ürün. Adı Boho Chic. Bu rengi nasıl anlatayım bilmiyorum tek kelimeyle harika harika harika ve oldukça da kalıcı ve kokusuz=) Daha ne diim bilmiyorum bulursanız kesinlikle gidin edinin diyorum sadece!=)


Angel ağırlık olarak 6.4 gram, Boho Chic ise 3.5 gram.


Bu arada bu allığı ben Mac 187 tarzı bir fırça ile uyguluyorum daha doğal bir sonuç elde ediyorum.




Paylaşan: Larinia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder