28 Nisan 2011 Perşembe

Nars Orgasm Allık


Merhaba! Bugün size Nars'ın belki de en meşhur ürünü olan Orgasm allığı tanıtmak istiyorum. Kendisi benim ilk Nars allığımdır. Bu allığı yaklaşık üç ay önce cosmo-de den 33$ a almıştım. İlk geldiğinde aa ne kadar küçükmüş bu hemen biter diye hayal kırıklığına uğrasam da(4.8 gram) Nars'ın pigment çılgınlığını farkedince rahatlamıştım. Bu renk bendeki Benefit Coralista kutusunda andırsa da yüzümde kesinlikle şeftali durmuyor, canlı pembe duruyor. Aynı zamanda içinde altın rengi ışıltılar var yanağınıza sürünce yanardöner, glowy görüntü veren bir yapısı var bu allığın. Nars amcamız Orgasm çılgınlığına devam edip orgasm lipgloss, orgasm oje, orgasm multiple ve bunun aşırı glitter lı bir versiyonu olan super orgasm serisini çıkarmış de çıkarmış orgasm bu kadar meşhur olunca. Rengi sitesinde "peachy pink with shimmer" olarak tanımlanmış çok doğru. Kimi yüzlerde şeftali kimilerinde ise pembe duran bir allık bu. Her cilt tonuna gidebileceğini düşünüyorum. Türkiyedeki Sephoralarda satış fiyatı 65 tl.

Şu an yolda olan iki Nars allığım daha var. İnşallah gelince sizlere onların yorumunu da yapacağım=)

Aklıma gelmişken bir şey daha söylemek istiyorum size. Siz de eğer Nars'ın tebeşirimsi leke tutan kabından bıktıysanız alın elinize ıslak mendili silin valla ben denedim ilk aldığım kadarki kadar güzel oldu kabı=) Sadece bir fikir=)

Paylaşan: Larinia




1 yorum:

  1. Nars allık kesinlikle almak istediklerim arasında .Tşkler yorumladığın için.Leighton Meester in makyajında kullanılan nars allıgın numarasını öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil