28 Nisan 2011 Perşembe

Nars Duo Eyeshadow- Hula Hula


Tekrardan merhaba! Bugün sizlere ilk defa bir far tanıtımını yapacağım zira pek far kulanmam kullansam da genellikle kullandığım renkler bellidir gözlerim renkli olduğu için çok sevsem de canlı renkler bende korkunç duruyor. Strawberryden sipariş ettiğim bu far da her zamanki kullandığım tonları içeriyor. Bu farın ağırlığı 4 yani 0.8 gram allıklara göre daha hafif. iki tane far içeriyor. Hula Hula'da iki renk de ışıltılı fakat gold glitterlar içeren sağdaki sütlü kahve renginde gerçekten just make up ın da dediği gibi kafam kadar glitterlar var olsun gene de göze sürdüğünüzde kötü durmayan glitterlar bunlar zaten alırken de bundan haberim vardı=) Soldaki renk çok güzel soluk bir bebek pembesi. Bunu nasıl kullanmalı derseniz ayrı ayrı da sürebilirsiniz ya da benim yaptığım gibi kaş altına aydınlatıcı altına pembe kısım onun altına da açık kave rengini geçebilirsiniz bugün denedim çok hoş oldu daha sonra sizler için de resim koyacağım. Nars ikili farların Türkiye fiyatı biraz tuzlu 73 lira fakat ben bunu strawberryden %7.5 bağlılık+%10 makyaj indirimden toplam 49 liraya aldım. Bayağı karlı oldu benim için. Yapı olarak farları da allıklar gibi pigmentli ve yumuşak. Tavsiye eder miyim eğer mat makyajcı değilseniz ve naturel tonlardan hoşlanıyorsanız tavsiye ederim=)

Paylaşan: Larinia

1 yorum:

  1. bu far ikilisini uzun zamandır arıyordum. sanırım sınırlı üretim olduğundan hç bir yerde bulamıyorum :(

    YanıtlaSil