25 Nisan 2011 Pazartesi

MAC Mineralize Skinfinish-Soft&Gentle


Mac ürün serisinin en meşhur ürünlerinden biri olan MSF ile devam ediyorum. Kendisi Gold Deposit ile her zaman Mac mağazalarında bulabileceğiniz bir mineral aydınlatıcı. Göze far, yüze allık veya pudra olarak uygulanabilir oldukları belirtilse de bence bu MSF nin tek kullanım amacı aydınlatıcı olarak burun, elmacık kemikleri veya aydınlatılmak istenen bölgenin üzerine kullanılarak simli değil ışıltılı yani glowy bir görünüm elde edilmesi. Bu ürün Mac in birçok ürünü gibi yoğun pigmentli olduğu için dikkatli sürmek lazım. Renk olarak ne altın ne gümüş diyebilirim sanki ikisinin arası. Gündelik kullanıma uygun, her türlü makyaja da gidebilecek bir aydınlatıcı. Benim tercih etme sebebim de buydu zaten. Ürün 10 gr aklınıza küçük bir aydınlatıcı gelmesin:) Mac mağazasından ben 67 liraya edindim..

Paylaşan: Larinia


Üstteki üç resim Soft&Gentle ın gün ışığında çekilmiş resimleridir. Sarı ışık renkleri yansıtmada yanıltıcı olabildiğinden gün ışığında da çekip posta koymak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder