28 Nisan 2011 Perşembe

Mac Farlar


Mac'in bir farından bahsetmek istiyorum sizlere.Mac tilt far..Bu farı öyle çok seviyorumkii..!!Rengiyle,dokusuyla,göz kapağımdaki duruşuyla bir harika:)Seviyorum,seviyorum,seviyorumm:))öyle kaptaki gibi koyu mavimsi durduğuna bakmayın,sürüldüğünde gayet açık rengi var.Buz mavisine yakın bir renk.Soğuk bir mavi..Özellikle mavi gözlerde tavsiye ederim.Mavi göze mavi far olurmu demeyin,göz dış çerçevesine içte çektiğiniz zaman bu farı fırçayla olur.Gayet güzel olur hemde:)Şahsen ben öyle yapıyorum.Özellikle Mac 239 numara fırçayla bugulu bir efekt yapılabilir.Puslu görünüm sevenler için güzel bir seçenek..
Buz mavisi bir tonda..Size bu farı nasıl uygulayacağınızla ilgili bir tuyo vereyim..Göz kapağının kenar v şeklindeki kısmının,iç kısmına bu fardan az az geçtiğiniz zaman(239 numara fırçayla) soğuk yansımalar elde ediyorsunuz.Yada ikinci bir alternatif,alt göz kapağının iç kısmında bu fardan kalem gibi ince bir çizgi şekilde geçebilirsiniz.Sevgiler..

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder