27 Nisan 2011 Çarşamba

Mac Allık Pink Swoon

Bir allık yazısıyla karşınızdayım.Mac'in allıkları zaten meşhur..Bu allıkda onlarda biri.Kendisini uzun zamandan beridir kullanıyorum.Şeker-soğuk pembe arası bir renk.İçerisinde simler yok.Gayet mat bir allık.Macdeki Mua bana en çok bu allığın uygun oldugunu söylemişti.İyikide öyle yapmış.:)Sabah,öğle,akşam ne zaman aklıma düşerse ilk başvurduğum allık bu oluyor diyebilirim.Gerek sürümüyle,gerek dokusuyla benden tam not aldı.Koyu tenlilerde belki istenilen şekilde durmayabilir.Ancak açık esmer,koyu kumral,kumral ve sarışınlarda gerçekten enfes duracağını düşündüğüm bir allık.Benden size güzel bir tavsiye..;)Ben bu allığı,Mac 188 fırçayla uyguluyorum.Daha doğal duruyor böylece.Renkleri güzel yayması açısından seviyorum bu fırçayı.İkisini beraber yayınlamamdaki sebepte bu..Dairesel hareketlerle elmacık kemiklerinize uygulayabilirsiniz.
Aşağıdada bu allığın yüzümdeki duruşunu görüyorsunuz..

 Burda gece makyajındaki kullanılmış halini görüyorsunuz.Daha az bir uygulamayla daha doğal bir görünüm elde edilebilir.Sürümü yumuşak.Fırçayla gayet güzel uygulanıyor,dağılıyor.Günlük kullanım için çok uygun.Fiyatıda gayet makul..Fiyatı :49 TL..

Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder