25 Nisan 2011 Pazartesi

Mac 187 Duo Fibre Brush

Mac 187..Nasıl desemki..Hayatımın fırçası diyebilirim buna..:))İlk aldıgım fırçalardan biridir kendisi fakat daha ilk günlerden itibaren kalbimi çaldı bu fırça.Krem,likit fondoten surmek için kullanıyorum ben bu fırçayı. Bazen yeri geliyor krem allıklarımı,toz allıklarımı hafifletmek için uyguluyorum yuzumde.Primer surmek için bile kullanıyorum.Primer sureceğim zaman elime aldıgım bir miktar bazı,bu fırçanın beyaz kısmına hafif hafif değdirip sonra yüzüme uyguluyorum.Eşit oranda yüzüme dağıtmamı sağlıyor.Likit fondoten sürmek istedgimdede aynı şekilde yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum bu fırçayı.Kullanımı kolay..Kısacası bu fırçayla fondoten,allık,primer istedginizi kullanabilirsiniz.Sürün,sürüştürün:))Fiyatı Mac'in kendi magazasında 42$..

Paylaşan: Zencefilkiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder