29 Nisan 2011 Cuma

Laneige Allık



Herkese iyi akşamlar! Bugün size facial-shoptan aldığım tek kore malı allığımı tanıtmak istiyorum. Markanın adı Laneige biliyorum birçoğunuza bu isim yabancı fakat Kore’de bayağı meşhur ve tutulan bir markaymış bu. Fiyatları Chanel filan gibi ama ben bunu özel indirimde olduğu için almıştım, görüntüsünün hoşuma gitmesinden çok bana tamamen yabancı olan bir ülkenin ürününü denemekti amacım. Rengi bende bronz duruyor mat bir allık bu, kahve tonlarında. Çok bir özelliği yok aslında birçok markada benzeri bulunabilir. Henüz kendisini pek kullanmadım, yazı bekliyorum nedense ilkbaharda bu tür renkleri sürmek içimi açmıyor. Fakat bu allığın güzel bir yönü var ki o da dokusu, yumuşacık ipek gibi bir allık bu ve şeritlerinin şeklinde bu zamana kadar hiçbir bozulma olmadı. Yanında gelen fırçası da yumuşacık ama ben genelde kendi fırçalarımla uygulama yaptığım için kullanmaya ihtiyaç duymadım.

Paylaşan: Larinia





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder