26 Nisan 2011 Salı

Frederic Fekkai..

Bu markayı az çok hepiniz duymuşsunuzdur..Tabii kendisinide..Dünyaca ünlü fransız bir kuaför kendisi.Jessica Biel,Beyonce,Vanessa Hudgens gibi pek çok yıldızın tercih ettiği bir marka..Fekkai'nin bir saç kesimi için 600 dolar aldığı yolundaki söylentilerde uzunca bir süre konuşulmuştu.Böylece,övüldüğü kadar iyimidir acaba diye düşünerek bu markayı denemeye karar verdim.Sonuç mu?Gerçekten başarılı..Saçlarımı kendsine hiç emanet etmedim,ancak şampuanına edebilirim:)Fekkainin pek çok ürününü denedim fakat içlerinde en çok memnun kaldıgım 2 tane ürünü oldu.Bir tanesi Overnight repair gece serumu,diğeride parlatıcı şampuanı..


Fekkai Glossing Shampoo..

Bu şampuanı açık söyleyeyim biraz korkarak almıştım önceleri.Hem merak,hem korku daha doğrusu..İçeriğinin yoğun olması sebebiyle saçlarımı ağırlaştrır mı sorusu aklıma gelmişti.Fakat öyle olmadı.Saçlarımı yumuşattı ve gerçekten parlattı diyebilirim.Dediği gibi Gloss gloss yani:))Ayrıca gramajıda baya iyi.236 ml.Uzun süre gidiyor.Douglastan almıştım ben..Fakat çilek yada kissandmakeupny gibi sitelerdende temin edilebilir.Douglastaki fiyatı 48 tl..
Paylaşan:Zencefilkız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder