25 Nisan 2011 Pazartesi

Bobbi Brown Vitamin Face Base


İlk defa bir primer yorumu yazayım dedim..Bobbi Brown markasıyla ilk tanışmam bundan 4 sene önce harvey nichols'da olmustu.O zamanlar pek çok ürün almıştım ama içlerinden en beğendiğim ürünlerinden birisi bu oldu.Nedense bu markanın fondotenlerine karşı bir alerjim var,sevemedim bir türlü.Ama bazı konusunda aynı durum söz konusu değil.Bu bazı fondotenden önce,yüzümü makyaja hazırlamak için kullanıyorum.Yani bir nevi tuval gibi de diyebiliriz..Cildi nemlendirmek,fondotene hazırlamak için kullandıgım bu bazı,birkaç yazı önceden tanıttığım Mac 187 no fırçayla uyguluyorum.Böylece daha doğal uygulanıyor. Cilde nem verme açısından güzel.Fakat bir dezavantajı var..Bu ürünü sürdükten sonra, ilk 3-4 dakika cildimde biraz kızarıklık oluyor.Bu konuyla ilgili Bobbi Brown'un uzmanıyla görüştüm ve kendisi bunun, bazın içerisindeki E vitamininden kaynaklandıgı söyledi.Bu durum yaklaşık 5 dakika sonra geçiyor.Zaten öyle olmasa bu bazı tercih etmem:))İçerisinde A,C,E vitaminleri bulunuyor.Kıvamı biraz yoğun fakat ciltteki duruşu gerçekten güzel.Bu bazı sürdükten sonra cildime fondoten uyguladığımda fondoten yuzume tam olarak oturuyor. Fiyatı Harvey Nicholsda 99 tlydi en son..

Paylaşan: Zencefilkiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder