27 Nisan 2011 Çarşamba

Bobbi Brown Shimmer Brick Compact - Nectar


Yine bir allık yazısıyla karşınızdayım. Aslında bu ürüne tam allık denemez pudra, aydınlatıcı ve far olarak kullanılabilen çok amaçlı bir ürün. Ben bu ürünü çileğin muazzam indirimi sayesinde almıştım. Türkiye satış fiyatı 100ün üzerinde ama kendisine 29 lira verdim ve bu benim çilekten aldığım ilk üründü. Nasıl kullandığımdan bahsedeyim yüzümün solgun göründüğünü düşündüğüm zamanlar büyük bir pudra fırçasıyla yüzüme sürüorum,  üstten ikinci rengini aydınlatıcı olarak kaş altıma veya elmacık kemiklerimin üzerine uyguluyorum, en alltaki rengi dışında far olarak kullanıyorum ve en çok da allık fırçasıyla bolca sürerek yanaklarımı renklendiriyorum. Ürün simli değil ama yanakta inanılmaz hoş ve sedefli duruyor. Birçok renk tonu mevcut bu rengin adı Nectar. Adından anlaşılabileceği gibi tam bir şeftali mercan rengi. O yüzden bence yazın kullanmak için çok uygun. Hatta bu ürünü yaz tatilindeyken yanımdan hiç ayırmayacağımı düşünüyorum.





Paylaşan: Larinia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder