27 Nisan 2011 Çarşamba

Bobbi Brown Pot Rouge 11 Pale Pink



İlk defa bir ruj yazısıyla karşınızdayım.Daha doğrusu bu ürün,hem ruj,hem allık hemde far olarak kullanılabiliyor.Çok amaçlı yani..:) Hayatımın ruju diyebilirim kendisine:)Sürdüğüm zaman dudaklarım daha bir dolgun görünüyor laf aramızda,buda işin başka iyi bir yönü..Hafif bir kokusu var,ama öyle rahatsız edici türden değil.Ben parmagımla sürüyorum genellikle.Ama fırçaylada sürülebilir.Denedim,sonuç gerçekten tatmin edici.
Rengi şeker ile soğuk pembe arası ama soğuk pembeye daha yakın. Kumrallarada esmerlerede gayet yakışabilecek bir allık olduğunu düşünüyorum ben kendisinin.Sarışınlarda belki biraz çiğ kalabilir. Hemen hemen her makyajımla gayet uyumlu duruyor kendisi.
Yanağımda denediğim zamanda aynı memnuniyeti verdi bana açıkçası. Parmaklarımla pıt pıt sürüp sonrada fırçayla (Mac 188 kullandım) denedim. Hani soğuktan kızarırsınız ya biraz,böyle biraz pembiş pembiş olursunuz,işte aynı öyle oldu bende.:)Begendim mi derseniz,beğendim..:)

Paylaşan:Zencefilkız

3 yorum:

  1. Bende kullanıyorum bu rengi muhteşem gerçekten muhteşem bir ürün:))

    YanıtlaSil
  2. evet kesinlikle katılıyorum.Benimde en sevdiğim rujum diyebilirim:))

    YanıtlaSil
  3. ben de powder pink renginden aldım.gerçekten başarılı:)kokusu inglot un yanında hiçbir şey:)

    YanıtlaSil