28 Nisan 2011 Perşembe

Bobbi Brown Lip Gloss Palette





Şimdi size tanıtmak istediğim ürün Bobbi Brown'ın dudak parlatıcısı paleti. Bu ürünü iki ay önce çilekten almıştım, çilek fiyatı 56 liraydı ben indirimle 35e aldım sanırsam. Bu palet içerisinde dört tane gloss barındırıyor.Üç tanesi ışıltılı baştan ikinci rengi ise (pembe olan) mat. Dudağa sürünce yapış yapış bir his vermiyor, güzel nemlendiriyor ve oldukça da kalıcı. Palet ağırlık olarak 4 gram Çok rahat makyaj çantanızın içinde de taşıyabilirsiniz. içinde aynası ve fırçası da var, fırçası çok kaliteli gerçekten Bobbi Brown ı fırça konusunda çok başarılı buluyorum.
En soldaki renk ışıltılı açık pembe ve en sevdiğim
Soldan ikinci ise daha koyu mat bir şeker pembesi.
Soldan üçüncü de bayağı ışıltılı gold tonlarda bir gloss.
Sonuncu renk ise tam sütlü nescafe rengi içinde belli belirsiz ışıltılar var. Kış ve sonbahar kullanımına oldukça uygun olduğunu düşünüyorum.

Paylaşan: Larinia


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder